lauantai 14. marraskuuta 2015

Stailauksen voima

Stailauksen merkitys on aivan valtava, koska sillä tuotteet myy jo melkein itse itsensä. Usein asiakkaat ei yksinkertaisesti tiedä miten yhdistää eri vaatekappaleita tai ei vain innostu vaatekappaleesta joka roikkuu muodottomana henkarilla. Hyvän visualistin tärkeimpiä tehtäviä on stailata jopa maailman tylsin vaate niin, että kaikki haluavat ostaa sen (tai ainakin kokeilla). Useimmiten mun kohdalla onnistunut stailaus tarkoittaa sitä, että asiakas haluaa ostaa koko asukokonaisuuden asusteineen. 

Tähän olen kerännyt sellaisia tuotteita, jotka eivät oikein myyneet ennen kuin stailasin ne nukelle/torsolle. Monen tuotteen kohdalla näkee heti, että se on pakko pukea, jotta se myisi ja niin se vain on! Me naiset tehdään ostopäätökset jo siinä vaiheessa kun nähdään jotain kaunista, kuulostaako tutulta? ;)

Tämä oli ehkä haastavin tuote ikinä. Mutta kun stailasin sen näin, todella moni asiakas halusi sovittaa sitä ja jopa osti!

Tämä raitapaita näytti todella tylsältä henkarilta ja pöydällä, mutta kun laitoin sen torsolle, se myi niin hyvin, että sitä piti tilata lisää.


Tässä on hyvä esimerkki siitä miten saada harmaa pitkä neule houkuttelevan näköiseksi. Ja moni asiakas innostui itse asiassa torsolla olevasta kalliista nahkatakista. Sen piti toimia vain tehosteena.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti