lauantai 14. marraskuuta 2015

Willitys


  Willitys pidetään kauppakeskus Willassa 2 kertaa vuodessa ja siihen panostetaan oikein kunnolla. Markkinointi on katalogin, TV-mainosten, ulkomainonnan muodossa todella näkyvää. Maskottina siellä toimii hauskoja lausahduksia huuteleva lammas, joka näkyy kaikella somistus- ja markkinointimateriaaleissa. Oranssi ja musta (samat kuin Myllytyksessä) toimii erittäin hyvin väreinä ja kiinnittää asiakkaiden huomiota. Somistusmateriaaleina on aina käytössä pyöreät kattoroikot, muovinauha ja hintakylttipohjat. 

Rakennan kampanjan aina päivä tai kaksi ennen sen alkua, joten katalogituotteet on piilotetaan siihen asti kunnes kampanja alkaa. Tässä tapauksessa käytin mustia jätesäkkejä ja oransseja muovikasseja, jotta kaikille olisi selvää mitä siellä piilotettiin.



Seinäjulisteet peitin myös oransseilla muovikasseilla ja liimasin A4 hintakyltit päälle, jotta asiakkaat tietäisivät millaisia alennuksia seinällä oli.


Kattoroikot oli laitettu vasta kampanjan alkamispäivänä, ennen myymälän avausta. Kiitos Annikalle siitä!



Päätin helpottaa asiakkaita sen verran, että merkkasin housujen koot jokaisen pinon alle, jottei tarvitsisi kaivaa niin paljon. Ja eipä vissiin tarvinnut kauheasti kaivaa, kun housut myytiin loppuun ensimmäisen päivän aikana.

Willitys-muovikassit ovat mun mielestä erittäin toimivaa markkinointia ja näkyy kivasti katukuvassa. Jos saisin päättää, Skanssiaisissa ja Myllytyksessä olisi myös omat muovikassit.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti