maanantai 31. elokuuta 2015

Myllyn laajennus mylläkkä

Kampanjan tarkoituksena oli saada asiakkaita Myllyyn ja tyhjentää hieman varastoja uusia tuotteita varten. Somisteet sai valita tästä ja ne toimitettiin viikkoa ennen kampanjan alkua myymälöihin.

Tässä oli kauppakeskuksen ohjeistus esillepanoa varten.
Tältä meidän myymälän sisääntulo näytti kampanjan ensimmäisenä päivänä.

Meidän kauppias oli tilannut meille kampanjaa varten nämä tuotteet. Tällä tavalla laitoin ne esille kampanjan aloituspäivänä.

Sekalaiset alennetut tuotteet laitoin omaan pyöröön lähelle sisäänkäyntiä.


Kassalle päätin laittaa hyvin edullisia lisämyyntituotteita.




Liikkeen ulkopuolle laitoin ajankohtaisia ja edullisia tuotteita joista löytyi iso määrä.




Muutokset!


Kun tuotteet eivät lähteneetkään myymään toivotulla tavalla, päätin tehdä seuraavat muutokset parin päivän kampanjan alkamisen jälkeen:


Neuleet siirsin omalle pöydälle kassan eteen.


Housut laitoin väreittäin laatikoihin samalle tasolle.

Muutos kannatti!

Neuleita oli paljon helpompi tarjota asiakkaille kassalta ja housuja oli helpompi penkoa laatikoissa. Tuotteiden myytni lähti huimasti nousuun!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti